Przeczytasz w 5 minut Czy potrafisz rozwijać potencjał pracowników? Zarządzasz pracownikami w taki sposób, żeby pomóc im pracować zgodnie z Twoimi oczekiwaniami? Potrafisz dostrzec i wydobyć potencjał każdego pracownika? Czy nie jest […]
Czytaj dalej...Jak zwiększyć zaangażowanie pracowników? 5 kierunków działania
Przeczytasz w 6 minut Dlaczego Twój pracownik nie pracuje tak, jak Ty? Czy chodzi tylko o to, jak zwiększyć zaangażowanie pracowników? Jeśli zastanawiasz się czy faktycznie zaangażowany pracownik to podstawa efektywnego działania […]
Czytaj dalej...Struktura zarządzania firmą – podstawa prawdziwego zarządzania biznesem
Przeczytasz w 3 minut Czy naprawdę zarządzasz swoją firmą? Czy tylko działasz z dnia na dzień, gasisz pożary i ręcznie sterujesz pracownikami? Jak myślisz, czy można powiedzieć, że to już zarządzanie? Aby prawdziwie […]
Czytaj dalej...Jak napisać biznes plan, który zapewni sukces? 5 kluczowych punktów
Przeczytasz w 3 minut Kiedy chcesz pozyskać dotację lub kredyt z banku, kiedy planujesz nowe biznesowe przedsięwzięcie – zawsze potrzebny jest Ci biznes plan. Profesjonalne przygotowanie […]
Czytaj dalej...Jak delegować zadania pracownikom? 3 kluczowe obszary
Przeczytasz w 5 minut Zastanawiasz się jak delegować zadania pracownikom? Umiejętność powierzania niektórych zadań pracownikom i uwolnienia Twojego czasu, może być tym, co zdecyduje o Twoim sukcesie lub […]
Czytaj dalej...Komunikacja w zespole – trudności, błędy i nieporozumienia
Przeczytasz w 5 minut Problemy z wzajemnym zrozumieniem powodują marnotrawstwo, obniżają zyski, powodują spadek motywacji i niechęć do pracy. Dobra komunikacja w zespole to jeden z podstawowych warunków, aby Twoja […]
Czytaj dalej...Kredyt kupiecki – fakty i mity, czyli dlaczego rozdajesz pieniądze za darmo
Przeczytasz w 6 minut Finansowanie dostaw dla klientów to powszechna zmora małych przedsiębiorców. Czasem wydaje się, że sprzedawanie z odroczonym terminem płatności, to powszechna praktyka i trudno od niej uciec. […]
Czytaj dalej...Outsourcing – co to jest i 4 korzyści dla Twojego biznesu
Przeczytasz w 10 minut Jeżeli zastanawiałeś się, co to jest outsourcing kosztów i w jaki sposób może wspierać Twój biznes, to tutaj znajdziesz odpowiedź na te pytania. Pokażę Ci nie tylko dlaczego outsourcing jest dla […]
Czytaj dalej...Jak podjąć decyzję o nowym przedsięwzięciu – analiza SWOT #4
Przeczytasz w 3 minut Zarówno na początku budowania strategii, jak i na etapie podsumowywania i weryfikowania biznes planu nowego przedsięwzięcia analiza SWOT jest rodzajem matrycy, na której możemy zidentyfikować i przeanalizować […]
Czytaj dalej...Jak podjąć decyzję o nowym przedsięwzięciu – wskaźniki NPV IRR #3
Przeczytasz w 3 minut Część przedsiębiorców przygotowujących biznes plan spotyka się z informacją, że dla nowego przedsięwzięcia należy obliczyć wskaźniki NPV oraz IRR. Co oznaczają te pojęcia? Skąd te skróty […]
Czytaj dalej...