Skip to content
Marta Łazar (CAMINA) Logo

Mentoring i doradztwo biznesowe dla małych i średnich biznesów

  • start
  • blog alchemia zarządzania
  • o mnie
    • skąd i dlaczego
    • opinie, wywiady, publikacje
    • manifest i misja
  • sklep
  • praca 1-1
    • Mentoring biznesowy i doradztwo 1-1
    • Doradztwo biznesowe dla małych firm SMART
    • Konsultacja zarządcza i biznesowa
  • prezenty
  • kontakt
  • Menu
Jak delegować zadania pracownikom?

Jak delegować zadania pracownikom? 3 kluczowe obszary

Przeczytasz w 5 minut Zastanawiasz się jak delegować zadania pracownikom? Umiejętność powierzania niektórych zadań pracownikom i uwolnienia Twojego czasu, może być tym, co zdecyduje o Twoim sukcesie lub […]

Czytaj dalej...→

Co oczy widzą a uszy słyszą? – czyli komunikacja w zespole

Przeczytasz w 3 minut Problemy z wzajemnym zrozumieniem powodują marnotrawstwo, obniżają zyski, powodują spadek motywacji i niechęć do pracy. Dobra komunikacja w zespole to jeden z podstawowych warunków, aby Twoja […]

Czytaj dalej...→

Kredyt kupiecki – fakty i mity, czyli dlaczego rozdajesz pieniądze za darmo

Przeczytasz w 6 minut Finansowanie dostaw dla klientów to powszechna zmora małych przedsiębiorców. Czasem wydaje się, że sprzedawanie z odroczonym terminem płatności, to powszechna praktyka i trudno od niej uciec. […]

Czytaj dalej...→

Outsourcing – co to jest i 4 korzyści dla Twojego biznesu

Przeczytasz w 10 minut Jeżeli zastanawiałeś się, co to jest outsourcing kosztów i w jaki sposób może wspierać Twój biznes, to tutaj znajdziesz odpowiedź na te pytania. Pokażę Ci nie tylko dlaczego outsourcing jest dla […]

Czytaj dalej...→

Jak podjąć decyzję o nowym przedsięwzięciu – analiza SWOT #4

Przeczytasz w 3 minut Zarówno na początku budowania strategii, jak i na etapie podsumowywania i weryfikowania biznes planu nowego przedsięwzięcia analiza SWOT jest rodzajem matrycy, na której możemy zidentyfikować i przeanalizować […]

Czytaj dalej...→

Jak podjąć decyzję o nowym przedsięwzięciu – wskaźniki NPV i IRR #3

Przeczytasz w 3 minut Część przedsiębiorców przygotowujących biznes plan spotyka się z informacją, że dla nowego przedsięwzięcia należy obliczyć wskaźniki NPV oraz IRR. Co oznaczają te pojęcia? Skąd te skróty […]

Czytaj dalej...→

Jak podjąć decyzję o nowym przedsięwzięciu? – ryzyko biznesowe #2

Przeczytasz w 3 minut Planując nowe przedsięwzięcie, jak w każdym procesie planowania, nie sposób przewidzieć wszystkich okoliczności i możliwego rozwoju sytuacji. Trzeba oceniać ryzyko biznesowe w różnych obszarach […]

Czytaj dalej...→
Jak przygotować plan biznesu? To skomplikowany proces

Jak podjąć decyzję o nowym przedsięwzięciu? – plan biznesu

Przeczytasz w 4 minut Jednym z nieuchronnych pytań, przed jakimi staje każdy przedsiębiorca, jest pytanie czy zaczynać dane przedsięwzięcie, angażować się w nowy biznes, rozwijać nową linię produktów? […]

Czytaj dalej...→

Rentowność firmy – co to jest i jak ją obliczyć w prosty sposób?

Przeczytasz w 9 minut Czy moja działalność jest rentowna? Co to jest rentowność firmy? Czy mój pomysł na biznes, który pracowicie realizuję od jakiegoś czasu, mogę uznać za udany? Jak obliczyć rentowność? To całkiem […]

Czytaj dalej...→

Post navigation

« Poprzednie 1 … 10 11 12 13 14 15
Pobierz bezpłatnie:
Skuteczny plan działania - arkusz roboczy
Checklista rekrutacji
Poradnik i procedury windykacji dla małej firmy
Myśl jak bogaci - masterclass
... lub sprawdź pozostałe PREZENTY!

Kategorie artykułów

  • Mindset sukcesu (11)
  • Organizacja i zarządzanie (83)
  • Sprzedaż i marketing (11)
  • Strategia i rozwój (78)
  • Zarządzanie czasem (14)
  • Zarządzanie finansami (29)
  • Zarządzanie ludźmi (23)

Najpopularniejsze tematy

biznes plan cash flow ceny customer experience delegowanie dochód efektywność działania finansowanie inwestor komunikacja kryzys gospodarczy kultura organizacyjna mastermind mentoring motywowanie pracowników nowy biznes organizacja małej firmy organizacja pracy plan finansowy plan finansowy i analizy finansowe planowanie procesy w firmie raporty zarządcze rekrutacja pracowników rentowność rozwój małej firmy rozwój menedżera sprzedaż firmy strategia rozwoju strategiczna perspektywa stres struktura systemy systemy wynagrodzeń wartości i standardy windykacja należności wizja biznesu wycena wartości firmy zarządzanie małą firmą

Ostatnie wpisy

  • Misja firmy – niezbędne spoiwo rozwoju czy zbędny gadżet?
  • 4 filary biznesu, czyli jak mieć więcej czasu, pieniędzy i radości z własnej firmy
  • Dlaczego misja i wizja firmy są niezbędne dla rozwoju biznesu?
  • Wartości firmy i etyka w biznesie – dlaczego warto o nie dbać?
  • Jak zarządzać firmą skutecznie? Poznaj 7 elementów ekosystemu biznesu
  • Kultura organizacyjna firmy, czyli kręgosłup skutecznego i zaangażowanego zespołu
  • Jak zarządzać czasem, kiedy prowadzisz firmę? 5 metod, które musisz znać
  • Matryca zarządzania czasem i zadaniami – 4 kluczowe wymiary macierzy Eisenhowera
  • Zarządzanie przez cele, czyli ewolucja systemu motywacyjnego
  • 3 role menedżera z ogromnym wpływem na rozwój Twojego biznesu

Możesz wykorzystywać artykuły z tego bloga pod warunkiem kopiowania w całości oraz dołączenia linka do strony i nazwy bloga: Alchemia Zarządzania www.camina.pl lub linka do konkretnego artykułu. 

© CAMINA Marta Łazar

Polityka prywatności | Regulamin sklepu

CAMINA Business & Finance Solutions
  • Strona główna
  • Blog
  • O mnie
  • Kontakt
A SiteOrigin Theme