Przeczytasz w 9 minut Wiesz jakie czynniki sprawiają, że Twoja firma się rozwija? Znasz podstawowe elementy, bez których nie ma mowy o prawidłowym funkcjonowaniu firmy? O temacie, który większość menedżerów odkłada na nigdy […]
Czytaj dalej...Jak kontrolować finanse w firmie? 2 rzeczy, które musisz wiedzieć, żeby spać spokojnie
Przeczytasz w 4 minut Jak kontrolować finanse w małej firmie? Czy jest jakiś prosty sposób, żeby sprawdzić, czy Twoja firma jest bezpieczna? Jeśli miałbym pilnować tylko kilku liczb, to jakie […]
Czytaj dalej...Lekarstwo na brak czasu – jak zbudować strukturę biznesu?
Przeczytasz w 3 minut Jak, z pracy po nocach i przepełnionej listy zadań, przejść do zarządzania biznesem? Jak zbudować strukturę prawdziwego biznesu, która Cię uwolni? Od czego zacząć? Godzina 19, […]
Czytaj dalej...Idealny plan dla biznesu
Przeczytasz w 3 minut Zastanawiałeś się kiedyś jak będzie wyglądać Twoja firma w przyszłości? Wyznaczałeś cele krótko i długo terminowe, opracowywałeś szczegółowy plan dla swojego biznesu? […]
Czytaj dalej...Jak znaleźć mentora biznesu i czym kierować się przy wyborze?
Przeczytasz w 10 minut Zastanawiasz się jak znaleźć mentora biznesu? Czym kierować się, żeby wybrać najlepszego? Przeszukujesz fora czy strony internetowe w poszukiwaniu najlepszego fachowca, który zajmie się […]
Czytaj dalej...„Dieta niskoinformacyjna” w biznesie nie działa!
Przeczytasz w 2 minut Nie sposób zarządzać jakąkolwiek firmą bez dokładnych informacji. Informacja o wynikach firmy, o sprzedaży, o ilości nowych zamówień i wiele innych to podstawy Twoich codziennych decyzji. Masz te informacje […]
Czytaj dalej...Jak rozwinąć wspaniały biznes? 5 głównych przeszkód i wskazówek
Przeczytasz w 4 minut Kiedy zakładasz swoją firmę, zwykle u podłoża leży marzenie, żeby rozwinąć piękny biznes. Duży, zyskowny, dający Ci wolność i spełnienie. Wyobraź sobie, jak wspaniałe […]
Czytaj dalej...Wyeliminuj 80% problemów z zarządzaniem! Wystarczy dobra komunikacja w firmie
Przeczytasz w 3 minut Komunikacja w firmie to nie tylko podstawa Twojej pracy, ale też niezbędna umiejętność, jeśli chcesz zarządzać biznesem. Komunikacja składa się z dwóch podstawowych elementów. Ty wydajesz polecenia. Pracownicy […]
Czytaj dalej...Podział zadań w firmie – jak zrobić to dobrze?
Przeczytasz w 3 minut Zastanawiasz się jak sprawić, aby podział zadań w Twojej firmie przebiegał w sposób szybki i efektywny, a każdy pracownik dokładnie wiedział, za co jest odpowiedzialny? W tym artykule […]
Czytaj dalej...3 proste kroki, żeby znaleźć czas na urlop
Przeczytasz w 5 minut Czy byłeś już na urlopie? A może dopiero go planujesz? Kiedy i na jak długo wyjeżdżasz? Z kim i dokąd? Czy masz czas na urlop? Czy w czasie tego urlopu odpoczniesz? Wystarczająco, […]
Czytaj dalej...