Przeczytasz w 5 minut Czy wiesz, że jeżeli chcesz rozwinąć swój biznes, to najpierw musisz rozwinąć się Ty sam? To nie jest lekka, ani szybka praca. To nieustający projekt na całe życie! […]
Czytaj dalej...Organizacja firmy w 5 krokach. Jak zorganizować firmę, żeby działać efektywnie?
Przeczytasz w 11 minut Jak zorganizować firmę, żeby działać efektywnie i uniknąć chaosu? Może Ci się wydawać, że organizacja firmy to coś, o czym zaczniesz myśleć, kiedy Twoja firma będzie […]
Czytaj dalej...Jak kontrolować finanse w firmie? 2 rzeczy, które musisz wiedzieć, żeby spać spokojnie
Przeczytasz w 4 minut Jak kontrolować finanse w małej firmie? Czy jest jakiś prosty sposób, żeby sprawdzić, czy Twoja firma jest bezpieczna? Jeśli miałbym pilnować tylko kilku liczb, to jakie […]
Czytaj dalej...Idealny plan dla biznesu
Przeczytasz w 3 minut Zastanawiałeś się kiedyś jak będzie wyglądać Twoja firma w przyszłości? Wyznaczałeś cele krótko i długo terminowe, opracowywałeś szczegółowy plan dla swojego biznesu? […]
Czytaj dalej...Jak znaleźć mentora biznesu i czym kierować się przy wyborze?
Przeczytasz w 10 minut Zastanawiasz się jak znaleźć mentora biznesu? Czym kierować się, żeby wybrać najlepszego? Przeszukujesz fora czy strony internetowe w poszukiwaniu najlepszego fachowca, który zajmie się […]
Czytaj dalej...„Dieta niskoinformacyjna” w biznesie nie działa!
Przeczytasz w 2 minut Nie sposób zarządzać jakąkolwiek firmą bez dokładnych informacji. Informacja o wynikach firmy, o sprzedaży, o ilości nowych zamówień i wiele innych to podstawy Twoich codziennych decyzji. Masz te informacje […]
Czytaj dalej...Jak rozwinąć biznes? 5 głównych przeszkód i wskazówek
Przeczytasz w 4 minut Kiedy zakładasz swoją firmę, zwykle u podłoża leży marzenie, żeby rozwinąć piękny biznes. Duży, zyskowny, dający Ci wolność i spełnienie. Wyobraź sobie, jak wspaniałe […]
Czytaj dalej...Wyeliminuj 80% problemów z zarządzaniem! Wystarczy dobra komunikacja w firmie
Przeczytasz w 3 minut Komunikacja w firmie to nie tylko podstawa Twojej pracy, ale też niezbędna umiejętność, jeśli chcesz zarządzać biznesem. Komunikacja składa się z dwóch podstawowych elementów. Ty wydajesz polecenia. Pracownicy […]
Czytaj dalej...3 proste kroki, żeby znaleźć czas na urlop
Przeczytasz w 5 minut Czy byłeś już na urlopie? A może dopiero go planujesz? Kiedy i na jak długo wyjeżdżasz? Z kim i dokąd? Czy masz czas na urlop? Czy w czasie tego urlopu odpoczniesz? Wystarczająco, […]
Czytaj dalej...Jak zbudować sprawny SYSTEM zarządzania firmą, z którego będziesz dumny? [PBM#4]
Przeczytasz w 5 minut O tym, czy Twoja firma odniesie sukces, czy nie, w dużej mierze decyduje, czy masz jakikolwiek system zarządzania. Czy w ogóle stosujesz systemy, które usprawniają Twoją pracę […]
Czytaj dalej...