Chcesz więcej sprzedawać? Potrzebujesz więcej klientów? Wszystko byłoby dobrze, gdyby tylko sprzedaż ruszyła z miejsca?

Nie czujesz się w roli nachalnego sprzedawcy? Nie lubisz się narzucać, a sprzedawanie to jakaś zmora?

Próbowałeś reklamy, testowałeś różne metody, które miały przynieść wspaniałe rezultaty i nic?

Masz już głowę pełną różnych marketingowych nakazów i zakazów, a nadal nie wiesz, co zrobić? Próbujesz stworzyć marketing dla swojej firmy, szkolisz się, ale cały czas to zajmuje masę czasu a efekty są mizerne?

Bardzo często robisz mnóstwo, ale efekty Twoich działań marketingowych są słabe. To dlatego, że króluje chaos.

Twoje działania marketingowe i sprzedażowe są chaotyczne i nieefektywne. Mnóstwo robisz, a efekty nie są zadowalające. Podejmujesz mnóstwo działań, o których ktoś powiedział, że są niezbędne, wydajesz na to pieniądze, których ciągle brakuje, a efektów nadal nie ma.

To jak błądzenie we mgle. Nie ma w tym żadnego systemu, więc jest tylko marnowanie pieniędzy i czasu. To wszystko, co robisz nie składa się w logiczną i skuteczną całość. Nie pasuje do Twojej firmy. Albo brakuje Ci kluczowych elementów, które mogłyby zdecydować o sukcesie.

Uporządkuj to wszystko, aby wreszcie przestać tracić czas i pieniądze! Sprawdź, które działania przynoszą efekty, a które wręcz przeciwnie. Czego brakuje? Co robisz na opak?

ZACZNIJ SPRZEDAWAĆ STRATEGICZNIE!

 

 

Praktyczny workbook MAPA SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY

Krok po kroku poukładasz sprzedaż i marketing w Twojej firmie. Zaczniesz robić tylko to, co ma szanse przynieść Ci rezultaty i przestaniesz tracić czas na resztę. Przygotujesz skuteczny i wykonalny plan działania. Dowiesz się jak podejść do tematu strategicznie a jednocześnie w skali odpowiedniej dla Twojej małej firmy. Poprowadzą Cię konkretne przykłady i zadania.

Seria 7 konkretnych nagrań wideo

Praktyczne moduły, które uzupełniają i poszerzają zawarte w workbooku wskazówki. Dowiesz się, jak praktycznie podejść do lejka sprzedaży, jak wykorzystać w pełni potencjał dotychczasowych klientów, ale też poznasz koło zamachowe, która zwielokrotni Twoje rezultaty.

BONUS: Pełen wiedzy ebook MARKETING I SPRZEDAŻ Jak skutecznie sprzedawać w małej firmie?

Wybór pełnych wiedzy artykułów na temat różnych aspektów marketingu i sprzedawania.  Zrozumiesz od czego zacząć myślenie o skutecznym sprzedawaniu i jak połączyć różne elementy: wizerunek marki, ceny, relacje z klientami.Nauczysz się porzadkować ten ogrom teorii, o których być może słyszałeś z różnych źródeł. Tutaj wreszcie zobaczysz w jaki sposób łączą się w spójną całość, która pomoże CI sprzedawać więcej i mniejszym wysiłkiem.

BONUS: Kod rabatowy na indywidualną konsultację

Dodatkowa godzina konsultacji ze mną w specjalnej cenie, jeśli uznasz, że chcesz dodatkowo przedyskutować swoje działania marketingowo-sprzedażowe albo zadać konkretne pytania. Pomogę Ci ruszyć z miejsca i zacząć nowy rozdział w Twoim biznesie.

Pracujesz przecież, żeby zarabiać, prawda?

Przestań tracić czas i pieniądze na nieskuteczny marketing.
Zacznij sprzedawać z głową!

Stwórz mapę, która będzie Twoim planem działania i mini-strategią.
Taką na miarę Twojej firmy. Krok po kroku.

Zaprojektuj dla swojej firmy lejek marketingowy, opowiednie na każdym poziomie wezwania do działania. Zastanów się, jakie strategie zwiększania sprzedaży możesz wdrożyć. Workbook, który dla Ciebie przygotowałam to przede wszystkim narzędzie, dzięki któremu od razu w trakcie czytania możesz zbudować Twój własny plan marketingu i sprzedaży.

Fundament, który będzie Ci służył przez lata!

Nagrania wideo, ebook pełen wiedzy i ewentualna konsultacja pomogą Ci uzupełnić wiedzę o spojrzenie z innej strony, uporządkować w szerszym kontekście i doszlifować szczegóły.

 

Przejmij kontrolę nad procesem sprzedaży!
Zaplanuj skuteczny marketing! i nie trać już dłużej pieniędzy ani klientów.
To naprawdę możliwe!

Zbuduj spójny i skuteczny plan marketingu oraz sprzedaży, dzięki konkretnym zadaniom, które krok po kroku prowadzą Cię przez ten proces. Twoje działania przestaną być chaotyczne i zaczniesz realizować sprzedaż mniejszym wysiłkiem.

Poznaj miejsca, gdzie prawdopodobnie tracisz klientów, a których potencjał możesz wykorzystać do stałego zwiększania sprzedaży.

Naucz się sprawdzać skuteczność swoich działań, żeby nie tracić czasu i pieniędzy na to, co nie przynosi efektów.

Poznaj przykłady konkretnych biznesów, różnych systemów sprzedaży i tajniki wzrostu sprzedaży w każdym z nich (4 case study w workbooku).

Poznaj najważniejsze elementy i praktyczne rozwiązania, dzięki serii nagrań wideo:

>> Lejek sprzedaży

>> Idealny klient

>> Customer Experience

>> Proces sprzedaży

>> Giełda pomysłów na marketing

>> Koło zamachowe sprzedaży (nowa koncepcja, szersza i bardziej efektywna niż lejek sprzedaży, jeszcze nie popularyzowana na polskim rynku)

>> Czy faktycznie chodzi o sprzedaż?

Spójrz na sprzedaż w szerszym kontekście i uporządkuj wiedzę, dzięki dodatkowemu ebookowi:

>> Niezbędne elementy skutecznej sprzedaży w ujęciu strategicznym

>> Jak podejść do strategii marki? Jak to zrobić w małej firmie?

>> Kim jest idealny klient i gdzie go znaleźć?

>> Jak budować dobre relacje z klientami?

>> Model lejka sprzedaży jako sposób na uporządkowanie marketingu

>> Model koła zamachowego, czyli zwielokrotnienie mocy Twoich działań

>> Jak wykorzystać potencjał sprzedaży po sprzedaży?

>> Na czym polega problem z ustalaniem cen?

>> Sprawdzanie skuteczności i efektywności Twoich działań marketingowych

>> Czy faktycznie chodzi o sprzedaż?

MAPA SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY

  • WORKBOOK pełen wskazówek i zadań
  • seria 7 praktycznych i konkretnych WIDEO
  • bogaty ebook z wiedzą
  • KOD RABATOWY na indywidualną konsultację

Czy pakiet MAPA SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY jest dla Ciebie?

Szczerze mówiąc, nie wiem. Ale mogę Ci powiedzieć dla kogo go przygotowałam.

Pisząc, rysując schematy i analizując konkretne przykłady przedsiębiorców i strategii marketingowo-sprzedażowych koncentrowałam się na najmniejszych firmach. Nie większych niż 10 pracowników, w których nie ma zespołu sprzedażowego, albo jest on mikroskopijny. Głównym sprzedawcą jest najczęściej sam właściciel.

To firmy podobne do mojej, którą prowadzę od ponad 10 lat. A proces, który opisuję w tej książce jest procesem, który sama zastosowałam. Na bazie dziesiątek teorii i setek mądrości, które wciąż śledzę.

W książce opisuję też przykłady kilku takich działalności z różnych branż, z kompletnie różnymi modelami marketingowo-sprzedażowymi.

MAPA SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY nie jest do czytania!

TO POŁĄCZENIE NAPAKOWANEGO SKONDENSOWANĄ WIEDZĄ EBOOKA I ZESZYTU ZADAŃ (plus bogate dodatki).

Uprzedzam Cię, że ten workbook nie jest do przeczytania i "odłożenia na półkę". On jest do DZIAŁANIA. Prowadzi Cię krok po kroku przez lejek marketingowy, proces sprzedaży, sprzedaż po sprzedaży. Pokazuje Ci miejsca, gdzie być może możesz dodawać kolejne zera do swoich obrotów, ale tego nie robisz. Ale nie pomoże w niczym, jeśli tylko go przeczytasz. Musisz zacząć działać!

Wszystko, co znajdziesz w workbooku jest poszerzone i uzupełnione w 7 konkretnych MODUŁACH WIDEO oraz ebook MARKETING I SPRZEDAŻ.

Znajdziesz w nich praktyczne podejście i perspektywę, o której nikt Ci nie mówi. W gąszczu instrukcji technicznych i planów działania, gubisz kierunek i strategię. Jedyne co powstaje wtedy to chaos i brak efektów.

Nie ma jednego skutecznego systemu sprzedaży, który będzie pasował do wszystkich firm.

W MAPIE SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY uczę Cię, jak stworzyć system marketingu i sprzedaży, który pasuje DO CIEBIE i TWOJEGO BIZNESU.

MAPA SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY

  • WORKBOOK pełen wskazówek i zadań
  • seria 7 praktycznych i konkretnych WIDEO
  • bogaty ebook z wiedzą
  • KOD RABATOWY na indywidualną konsultację