Przeczytasz w 7 minut Jeśli choć trochę zgłębiałeś strategie sprzedaży i pozyskiwania klientów, to na pewno spotkałeś się z pojęciem „lejek sprzedażowy”. Nazywany czasem zamiennie lejkiem marketingowym lub […]
Czytaj dalej...Zarządzanie sobą w czasie, czyli rewolucja w skutecznym zarządzaniu czasem, biznesem i życiem
Przeczytasz w 6 minut Jeśli chcesz zbudować skuteczny biznes, jeśli chcesz osiągać sukcesy, zarabiać masę kasy i spełniać dowolne marzenia – potrzebujesz NAUCZYĆ SIĘ ZARZĄDZAĆ […]
Czytaj dalej...Windykacja należności w praktyce, czyli jak odzyskać pieniądze od klientów
Przeczytasz w 7 minut Wielu przedsiębiorców zadaje sobie pytanie: Jak odzyskać pieniądze od klientów? Co zrobić, żeby dostać w terminie zapłatę za wykonane usługi? Albo wysłane towary? Jak unikać narastania […]
Czytaj dalej...Strategia marki – czym jest, jak ją budować i jak w pełni wykorzystać?
Przeczytasz w 9 minut Strategia marki przekłada się na konkretne rezultaty sprzedaży i mierzalne wyniki Twojej firmy. Porządkuje działania, nadaje im kontekst, powoduje ich spójność i efekt synergicznego wzmocnienia. […]
Czytaj dalej...5 wskazówek jak przetrwać kryzys i rozwinąć biznes dzięki niemu
Przeczytasz w 6 minut Czas kryzysu wydaje się być pełnym wyzwań i niebezpieczeństw. Z drugiej jednak strony, patrząc bez emocji i na spokojnie, jest to też czas wielkich okazji i szans […]
Czytaj dalej...Rozwój firmy – jak wejść na wyższy poziom w biznesie?
Przeczytasz w 6 minut Na czym polega rozwój firmy? Niejednokrotnie, kiedy rozmawiam z przedsiębiorcami o rozwoju ich firmy, słyszę, że chcieliby wejść ze swoją firmą na wyższy poziom w biznesie. Zwykle […]
Czytaj dalej...Cechy skutecznego lidera – 6 wartości niezwykle ważnych w czasie kryzysu
Przeczytasz w 6 minut Czy potrafisz być liderem swojego biznesu? Jakie są cechy skutecznego lidera? Jesteś naturalnym przywódcą zespołu, którym zarządzasz? Czy wyznaczasz kierunki swojego własnego życia? A może […]
Czytaj dalej...Jak zwiększyć sprzedaż? Customer experience w praktyce
Przeczytasz w 7 minut Bardzo często, kiedy głowisz się, jak zwiększyć sprzedaż w Twojej małej firmie, pomijasz jeden, niezmiernie ważny aspekt. „Walczysz o sprzedaż”, a nie wykorzystujesz możliwości, które […]
Czytaj dalej...5 wskazówek jak zmienić sposób działania i jak ruszyć z miejsca
Przeczytasz w 5 minut Kiedy obserwuję firmy moich klientów, to bardzo często widzę, że przez lata próbują coś zmienić, wejść na nowy poziom obrotów, zysków, organizacji, i ciągle tkwią w tym […]
Czytaj dalej...Etapy rozwoju firmy – różne wyzwania i najważniejsza rada dla każdego z nich
Przeczytasz w 7 minut Na co zwrócić uwagę, kiedy zakładasz firmę, przetrwasz pierwszy rok i później? Jakie są etapy rozwoju firmy i czego potrzebujesz się nauczyć na każdym z nich? Kiedy […]
Czytaj dalej...