Przeczytasz w 9 minut Dzisiaj praktycznie każdy biznes ma stronę internetową. To konkretna, ale niezbędna inwestycja. Co jednak oznacza dobra strona internetowa? Jak zrobić najlepszą dla Twojej firmy? Jakie […]
Czytaj dalej...Jak skutecznie sprzedawać w małej firmie? Kompletny plan od A do Z
Przeczytasz w 12 minut Kiedy prowadzisz małą firmę, to pytanie: Jak skutecznie sprzedawać? jest Twoim priorytetem. Czym innym jednak jest osobista umiejętność sprzedawania, a czymś zupełnie […]
Czytaj dalej...Jak znaleźć inwestora do swojego biznesu?
Przeczytasz w 8 minut Trafiają czasem do mnie pytania o to, jak znaleźć inwestora do swojego biznesu. Pytanie wydaje się proste, ale odpowiedź jest bardziej złożona. Dlatego w tym […]
Czytaj dalej...System motywacyjny czy system wynagrodzeń – którego potrzebujesz?
Przeczytasz w 8 minut W wielu publikacjach, także na moim blogu, spotkasz się z zamiennym używaniem pojęć system motywacyjny i system wynagrodzeń. Czasem piszę też o systemie premiowym. Czy wszystkie […]
Czytaj dalej...Prawdziwy work-life balance przedsiębiorcy
Przeczytasz w 12 minut Work-life balance to popularne określenie, ale dzisiaj używam go przekornie. Nie do końca się z nim zgadzam (o tym piszę niżej), a w tym pojemnym terminie mieści się mnóstwo […]
Czytaj dalej...Zapewnij sobie wsparcie na miarę przedsiębiorcy
Przeczytasz w 5 minut Dzisiaj opowiem Ci jak zapewnić sobie wsparcie w zarządzaniu Twoją firmą. Co możesz zrobić, żeby nie tylko radzić sobie z codziennymi wyzwaniami, ale też rozwijać swoją firmę i siebie. […]
Czytaj dalej...Rozwój biznesu – 2 diametralnie różne podejścia i tylko jedno z nich da Ci spełnienie
Przeczytasz w 5 minut Kiedy pytam o rozwój Twojego biznesu, to co pierwsze przychodzi Ci na myśl? Najczęściej jest to wzrost. Więcej klientów, większe obroty, więcej pracowników, więcej zysków. Większy prestiż. […]
Czytaj dalej...Optymalizacja kosztów w małej firmie – 5 konkretnych wskazówek
Przeczytasz w 10 minut Kiedy zaczyna brakować w firmie pieniędzy, spadają obroty albo księgowa zwraca Ci uwagę, że nie masz zysków, to bardzo często Twój pierwszy pomysł, to optymalizować koszty. Czy to słuszny kierunek? […]
Czytaj dalej...Jak przygotować raport do zarządzania firmą?
Przeczytasz w 6 minut Kiedy chcesz naprawdę pracować nad swoją firmą, zarządzać nią i prowadzić w jakimkolwiek kierunku, to jednym z Twoich obowiązkowych narzędzi jest raport do zarządzania firmą. Rekomenduję wdrożenie […]
Czytaj dalej...Lejek sprzedażowy czy koło zamachowe sprzedaży? Skuteczna i bardziej wydajna alternatywa
Przeczytasz w 7 minut Jeśli choć trochę zgłębiałeś strategie sprzedaży i pozyskiwania klientów, to na pewno spotkałeś się z pojęciem „lejek sprzedażowy”. Nazywany czasem zamiennie lejkiem marketingowym lub […]
Czytaj dalej...