Przeczytasz w 12 minut Work-life balance to popularne określenie, ale dzisiaj używam go przekornie. Nie do końca się z nim zgadzam (o tym piszę niżej), a w tym pojemnym terminie mieści się mnóstwo […]
Czytaj dalej...Zapewnij sobie wsparcie na miarę przedsiębiorcy
Przeczytasz w 5 minut Dzisiaj opowiem Ci jak zapewnić sobie wsparcie w zarządzaniu Twoją firmą. Co możesz zrobić, żeby nie tylko radzić sobie z codziennymi wyzwaniami, ale też rozwijać swoją firmę i siebie. […]
Czytaj dalej...Na czym polega rozwój Twojego biznesu?
Przeczytasz w 4 minut Kiedy pytam o rozwój Twojego biznesu, to co pierwsze przychodzi Ci na myśl? Najczęściej jest to wzrost. Więcej klientów, większe obroty, więcej pracowników, więcej zysków. Większy prestiż. […]
Czytaj dalej...Optymalizacja kosztów w małej firmie – 5 konkretnych wskazówek
Przeczytasz w 10 minut Kiedy zaczyna brakować w firmie pieniędzy, spadają obroty albo księgowa zwraca Ci uwagę, że nie masz zysków, to bardzo często Twój pierwszy pomysł, to optymalizować koszty. Czy to słuszny kierunek? […]
Czytaj dalej...Jak przygotować raport do zarządzania firmą?
Przeczytasz w 6 minut Kiedy chcesz naprawdę pracować nad swoją firmą, zarządzać nią i prowadzić w jakimkolwiek kierunku, to jednym z Twoich obowiązkowych narzędzi jest raport do zarządzania firmą. Rekomenduję wdrożenie […]
Czytaj dalej...Lejek sprzedażowy czy koło zamachowe sprzedaży? Skuteczna i bardziej wydajna alternatywa
Przeczytasz w 7 minut Jeśli choć trochę zgłębiałeś strategie sprzedaży i pozyskiwania klientów, to na pewno spotkałeś się z pojęciem „lejek sprzedażowy”. Nazywany czasem zamiennie lejkiem marketingowym lub […]
Czytaj dalej...Zarządzanie sobą w czasie, czyli rewolucja w skutecznym zarządzaniu czasem, biznesem i życiem
Przeczytasz w 6 minut Jeśli chcesz zbudować skuteczny biznes, jeśli chcesz osiągać sukcesy, zarabiać masę kasy i spełniać dowolne marzenia – potrzebujesz NAUCZYĆ SIĘ ZARZĄDZAĆ […]
Czytaj dalej...Windykacja należności w praktyce, czyli jak odzyskać pieniądze od klientów
Przeczytasz w 7 minut Wielu przedsiębiorców zadaje sobie pytanie: Jak odzyskać pieniądze od klientów? Co zrobić, żeby dostać w terminie zapłatę za wykonane usługi? Albo wysłane towary? Jak unikać narastania […]
Czytaj dalej...Strategia marki – czym jest, jak ją budować i jak w pełni wykorzystać?
Przeczytasz w 9 minut Strategia marki przekłada się na konkretne rezultaty sprzedaży i mierzalne wyniki Twojej firmy. Porządkuje działania, nadaje im kontekst, powoduje ich spójność i efekt synergicznego wzmocnienia. […]
Czytaj dalej...5 wskazówek jak przetrwać kryzys i rozwinąć biznes dzięki niemu
Przeczytasz w 6 minut Czas kryzysu wydaje się być pełnym wyzwań i niebezpieczeństw. Z drugiej jednak strony, patrząc bez emocji i na spokojnie, jest to też czas wielkich okazji i szans […]
Czytaj dalej...